عشقِ من و تو چه ماجرایی دارد . . .این قصه چه شاهی ، چه گدایی دارد . . .من دور طواف کعبه هم می گویم . . .ایوان نجف عجب صفایی دارد . . . !+رفتیم کنسرت رستاک و تخلیه انرژی کردیم حســـابی!امشب کوچه پشتی عروسی هست ..خلاصه اینکه عیدتون مبااارک :)شادی ، عیدیِ این روزهاتون باشه ان شاالله++سیّد ها عیدتون مخصوص مبارک و التماس دعا دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...
دلتنگی حس نبودنِکسی است که یکباره دلت تمنایِ بودنش را میکند...نمیدونم از کدوم ستاره میبینی منو ؟بی ربط نوشت :همیشه از قدیم گفتن آدمو برق بگیره ولی جو نگیره !! :)بی ربط نوشت تر :و تنهایی را فقط می توان در شلوغی حس کرد جمله طلایی این هفته :آدم همیشه باید توکلش به خدا باشه بعدا نوشت:عهه امروز تولد دو سالگی وبلاگمه ها :)هیچ حواسم نبود !یه تشکر هم بکنیم ازنورالهدیِ عزیز برای پیشنهاد وب دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: يکشنبه 12 شهريور 1396 ساعت: 23:40
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...منو یاد یه جمله انداختین
خدایا به من آرامشی ده تا بپذیرم
آنچه را که نمی توانم تغییر دهم،
دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را که
می توانم تغییر دهم،
بینشی ده تا تفاوت آن دو را بدانم،
و فهمی ده تا متوقع نباشم که دنیا
و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند
به من هم سر بزنید
می تونیم همو دنبال کنیم تا از محتوای هم بهره مند بشیم
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...
همیشه آغاز راه دشوار استعقاب در آغاز پرواز پر می ریزد اما در اوج پرواز حتی از بال زدن هم بی نیاز است :)+مهم نیست زندگی چی به سمتت پرتاب میکنه چیزی که تو ازش میسازی مهمه ^__^~> نمی دانــم . . . !چــرا بیــن ایــن همــه آدمپــیــله کــرده امــبــه تــو . . . ! !شــاید فــقط با تــوپــروانــه می شـــوم . . . ! !+اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الف دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...